dimanche 11 mai 2014

Bouquets de fleurs

Je viens de faire les 4 blocks du QAL "Bouquets for Hazel" de Prairie Moon Quilts. C’était un QAL de 2012, mais je l'ai découvert récemment. C'est tout en appliqué à la main. Je ne le finirai pas comme sur le site, mais comment je le finirai je ne sais pas encore. A suivre.....


I've just finished the 4 blocks of the QAL "Bouquets for Hazel" by Prairie Moon Quilts. It was a QAL from 2012, but I've just discovered it recently. It's all in needle turn appliquee. I'm not going to finish it as on the website, but how I'm going to finish it, I don't know yet. To be continued......


Ik heb net de 4 blokken van de QAL "Bouquets for Hazel" van Prairie Moon Quilts gemaakt. Het was een QAL van 2012, maar ik heb het pas recent ontdekt. Het is allemaal met de hand geappliqueerd. Ik zal de quilt niet maken zoals op de site, maar hoe ik het ga afmaken weet ik nog niet. Wordt vervolgd.....















24 commentaires:

  1. Mooie applique blokken in prachtige kleuren!
    En de tas in het vorig blogje vind ik geweldig Esther, leuk om diverse creative dingen naast elkaar te maken.
    Fijne Moederdag en XXX Hetti

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful work, the panels would make a lovely centre piece for a plain colour quilt.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Maybe next time. This time I think it will be a mini-quilt or even a tabletopper !

      Supprimer
  3. I love your color choices! So glad to know that you did the quilt-along!

    RépondreSupprimer
  4. Very beautiful - thank you for sharing. Chris x

    RépondreSupprimer
  5. These are gorgeous! Amazing craftsmanship. I'd love to see you join us at the Inspire Us Thursdays link party on www.theinspiredwren.com.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you ! I'll see if I can handle another link party..... LOL

      Supprimer
  6. You've done some beautiful appliqué. Fabulous work☆

    RépondreSupprimer
  7. Monique D (Maransart-Belgique)12 mai 2014 à 16:29

    J'aime beaucoup tes quatre blocs en appliqués. J'espère voir un jour la finition que tu vas leur trouver. Amicalement.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Monique ! Je réfléchis encore sur la finition......

      Supprimer
  8. Beautiful, you've used some beautiful fabrics.

    RépondreSupprimer
  9. Flowers made with the floral fabric is very effective, lovely colours too. Really pretty :)

    Jan x

    RépondreSupprimer